Seiten

czwartek, 20 marca 2014

look... Gabi ;)

 Nie moglam czekac i korzystajac z tego, ze mialam dzis wolne to siegnelam po najnowszy nabytek, czyli paletke Chanel ktora pokazywalam wam wczoraj.
Nakladalam cienie na sucho, wiec efekt jest bardziej delikatny. Zeby uzyskac ta metaliczna poswiate nalezy nalozyc je na mokro ale to bylby typowy makijaz na wyjscie a ja chcialam cos bardziej dziennego.

 208 Tisse Gabrielle bardzo przypadla mi do gustu. Na zdjeciach niestety troche zjadlo kolory i jak nie probowalam to nic z tego nie wychodzilo. Cienie nalozylam na baze NARS i rewelacyjnie sie na niej trzymaja. Minelo ponad 7 godzin a oko wyglada caly czas tak samo.

Cienie sa bardzo przyjemne w uzyciu, dobrze sie lacza i latwo rozcieraja. Nie traca na oku intensywnosci. Na pewno osoby, ktorym przeszkadzalo to, ze poprzednie czworki byly bardzo suche i sie sypaly, teraz beda zadowolone.


Bonusik ;)


Pozatym uzylam
  • Rouge Bunny Rouge Highlighting Liquid 010
  • Guerlain Parure Extreme 02
  • Guerlian Meteorites Bubble Blush 01
  • Chanel Christalline Powder
  • Guerlain Meteorites Teint Beige 02
  • Artdeco Brow Pencil 4
  • Benefit gimmeBrow medium
  • Burberry Effortless Mascara
  • IsaDora inliner kajal 56
  • IsaDora Twist-up gloss Stick 10


45 komentarzy:

  1. Gabi zdecydowanie była dobrym wyborem!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie się dziś zrobiłaś ;) róż taki świeżutki !

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam te Chanelki dziś i są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydawało mi się, że będą dużo słabiej napigmentowane, a tymczasem prezentują się bardzo ładnie i "odpowiednie" mocno. Nudziak z Isadora też nieźle się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one sa swietne :)) i bardzo dobrze napigmentowane :)

      Usuń
  5. Przepiekne kolory ;) cidowny makijaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Westchnęłam z zachwytem; nad paletką i nieustannie nad jakością makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądają te cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już mówiłam, że uwielbiam twoje makijaże? Jak zawsze nie mogę się napatrzeć, że tak idealnie oczy masz pomalowane. U mnie zawsze się różnią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na 100 % siedzi z ekierką :D

      Usuń
    2. Mami,
      dobrze, ze nie z cyrklem ;))

      Izys,
      dziekuje :* ... u mnie tez sie czasami roznia, co mnie do szalu doprowadza ;D

      Usuń
    3. boj się Boga z cyrklem ! lepiej weź kątomierz ;)

      Usuń
    4. jasne... jak nie ekierka to katomierz... ja jestem sroka a nie oblakany matematyk :P

      Usuń
  9. Oj ta Gabi u Ciebie to magia *O*. Marzenko CUDOWNIE wyglądasz!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)) bardzo jestem zadowolona z tej paletki :)

      Usuń
  10. Zdecydowanie moja faworytka. Oczka cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż. Piękne cienie. Uwielbiam czwóreczki Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie właśnie stare czwórki nie porywały. Ale jak mówisz że te lepsze, to muszę się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa zupelnie inne :)) i naprawde bardzo przyjemne :)

      Usuń
  13. Jest pięknie:) muszę tą nową wersję koniecznie pomacać;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mają świetną pigmentację, a wcale na takie nie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo naturalny, codzienny ale i elegancki! Przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oko z pazurem;) Lubię bardzo! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna kolorystyka, no ale oczy tez piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje zdanie już znasz... ah i oh <3 i tak kuszą oj kuszą ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie na Twoim oku się prezentują te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham je ale na razie liczac ile mam cieni w domu chyba musze tylko podziwiac haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam... ja na brak cieni tez nie narzekam :P

      Usuń
  21. Kolory na powiece bardzo ładnie współgrają z kolorem twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięęęęęęknie! Tak mnie kusi by którąś spróbować, ale za dużo dobrego i nie wiem którą no :/ ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to nie jest takie proste hehe... ja mialam niezly dylemat, ktora wybrac :))

      Usuń
    2. Ano właśnie. Za dużo w jednej chwili wypuścili :( ehhh

      Usuń
  23. Dziekuje wam wszystkim za mile slowa... i ciesze sie, ze makijaz sie spodobal :*

    :))

    OdpowiedzUsuń